سئو چیست؟ - seo چیست؟ - بهینه سازی سایت

 

استراتژی کلمات کلیدی شما در مورد تصمیماتی است که شما براساس تحقیقات کلید واژه خود می گیرید. به عنوان مثال ، شما ابتدا چه محتوایی را ایجاد می کنید؟ آیا شما روی سر یا دم تمرکز خواهید کرد؟ چگونه و از کجا آن را منتشر خواهید کرد؟ آیا یک مقاله ، یک پست یا یک صفحه محصول ، یک آموزش ویدیویی یا یک اینفوگرافیک ایجاد خواهید کرد؟

 

جستجوی قصد جستجو در اینجا مهم است: شما باید کشف کنید که جستجوگر در واقع چه می خواهد یا به چه چیزهایی نیاز دارد. شما فقط به دنبال کلمات کلیدی نیستید ، بلکه اهداف اساسی آنچه جستجوگر می خواهد بداند ، انجام دهد یا بخرد. محتوای شما باید راه حلی برای "مشکل" جستجوگر باشد. این به عنوان طراحی محتوا نیز شناخته می شود.

 

ما معتقدیم که در هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی 8 مرحله مهم وجود دارد. در اینجا ، ما مرحله به مرحله شما را راهنمایی می کنیم و نکاتی کاربردی برای شروع تحقیقات کلید واژه خود به شما می دهیم:

 

رسالت خود را تعیین کنید

قبل از شروع هر کاری ، به چگونه صفحه اول گوگل باشیم  مأموریت خود فکر کنید. در مورد س questionsالاتی از جمله: هدف اصلی کسب و کار یا سازمان شما چیست؟ چه چیزی آن را خاص می کند؟ دقیقاً می خواهید به چه کسی برسید؟ و ، چه وعده هایی در وب سایت خود می دهید؟ وقت خود را بگذارید و به معنای واقعی کلمه ماموریت خود را بنویسید. هنگامی که توانستید به طور دقیق به این س answerالات پاسخ دهید ، اولین و مهمترین قدم را در استراتژی کلمات کلیدی خود برداشته اید.

 

بازاری که در آن حضور دارید تعیین می کند که آیا ماموریت شما نبوغ کافی برای رتبه بالا را نشان خواهد داد. برخی از بازارها بسیار رقابتی هستند و شرکتهای بزرگ بر نتایج جستجو تسلط دارند. این شرکت ها بودجه هنگفتی برای بازاریابی به طور کلی و سئو به طور خاص دارند. رقابت در این بازارها سخت است ، بنابراین رتبه بندی در این بازارها نیز سخت خواهد بود.

 

شاید شما به هاوایی سفرهای دریایی می فروشید. شما امکانات بسیار خوبی را برای کودکان در نظر می گیرید و این سفرهای دریایی را مخصوصاً برای والدین جوان یا تنها مناسب می سازید. ارائه بهترین سفرهای دریایی به هاوایی برای والدین جوان می تواند خدمات منحصر به فرد شما باشد. بنابراین ، به دنبال چیزی باشید که باعث می شود محصول شما از رقبا متفاوت باشد. این باید ماموریت شما باشد ، طاقچه شما - و این همان چیزی است که شما باید به مخاطبان خود ارائه دهید.

 

اگر در حال ورود به یک بازار رقابتی هستید ، بهترین شرط شما این است که از ابتدا شروع کنید. هنگامی که قسمت کوچکی از آن مکان را "مالک" شدید و نام تجاری بزرگ تری در تجارت سفرهای دریایی به هاوایی کسب کردید ، می توانید سعی کنید سطح مسافرت خود را برای مخاطبان بیشتر (عمومی تر) ارتقا دهید. ماموریت شما نیز کلی تر خواهد شد.

 

لیستی از کلمات کلیدی تهیه کنید

مرحله دوم ایجاد لیستی از کلمات کلیدی شما ، ترجیحاً در صفحه گسترده مانند Google Sheets یا Excel است. با در نظر داشتن مأموریت خود ، سعی کنید در بین مخاطبان مورد نظر خود قرار بگیرید. این افراد به دنبال چه خواهند بود؟ هنگام جستجوی خدمات یا محصول شگفت انگیز شما ، چه نوع عباراتی می توانند استفاده کنند؟ محصول شما کدام یک از "مشکلات" آنها را حل می کند؟ هرچه بیشتر پاسخ ها را یادداشت کنید. اگر مأموریت شما روشن باشد ، شما تصویری کاملاً واضح از نقاط فروش و امتیاز منحصر به فرد خود خواهید داشت (مواردی که تجارت شما را از دیگران جدا می کند). اینها اصطلاحاتی هستند که می خواهید برای آنها پیدا کنید.

 

درباره کلمات کلیدی خود تحقیق کنید

بعد از ایجاد این اولین لیست ، وقت آن است که کمی در کلمات کلیدی خود غرق شوید. خوشبختانه ، برخی از ابزارها هستند که تحقیقات کلمات کلیدی شما را کمی آسان می کنند.

 

اولین مورد خود گوگل است. کلمات کلیدی که قبلاً با آنها روبرو شده اید را جستجو کرده و جستجوهای Google را هنگام تایپ بررسی کنید. اینها س questionsالاتی است که مردم در واقع از گوگل پرسیده اند! همچنین می توانید "جستجوهای مرتبط" را در صفحه نتایج Google بررسی کنید. همچنین نگاهی به ابزار عبارات کلیدی مرتبط ما در Yoast SEO یا پاسخگویی به عموم داشته باشید.

 

این ابزارها انواع تغییرات عبارات کلیدی ، مترادف و عبارات کلیدی مرتبط را برای شما فراهم می کنند. آنها را بررسی کنید و تمام عبارات کلیدی مربوطه را به لیست خود اضافه کنید. در پست ما درباره ابزار تحقیق کلمات کلیدی ، جزئیات بیشتری در مورد نحوه استفاده از این ابزارها و سایر ابزارها پیدا خواهید کرد.

 

دم بلند را فراموش نکنید

وقتی افراد با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می کنند ، تمایل دارند روی اصطلاحات بسیار معروف "head" تمرکز کنند. متأسفانه ، این کلمات کلیدی اصلی بیشتر توسط مشاغل بزرگ گرفته می شوند. از طرف دیگر ، کلمات کلیدی دم طولانی ، ترافیک جستجو کمتری دارند ، اما رقابت کمتری نیز وجود دارد. بنابراین رتبه بندی در آن کلمات کلیدی برای شما آسان تر است. علاوه بر این ، کلمات کلیدی دم بلند حتی از ارزش تبدیل بالاتری برخوردار هستند ، زیرا بیشتر بر روی یک محصول یا موضوع خاص تمرکز دارند: یک طاقچه!

 

کلمه کلیدی دنباله دار طولانی تر و تمرکز بیشتری نسبت به اصطلاح اصلی دارد. اگر اصطلاح شما [آموزش توله سگ] باشد ، یک کلمه کلیدی دم بلند می تواند [آموزش توله سگ مثبت برای لابرادود در آمستردام] باشد. همچنین استفاده از ابزارهای ذکر شده در مرحله 3 به شما کمک می کند تا انواع طولانی تر کلمات کلیدی خود را پیدا کنید.

 

فراموش نکنید که کلمات کلیدی دم بلند را نیز به صفحه گسترده خود اضافه کنید. اصطلاحات head را در ستون اول قرار داده و ستون های (چندگانه) را برای کلمات کلیدی دنباله بلند اضافه کنید. بعداً به شما کمک می کند تا یک ساختار سایت مناسب ایجاد کنید. هرچه اصطلاح جستجوگر شما طولانی تر باشد ، پایین تر از ساختار سایت شما متعلق به صفحه اصلی آن است.


راهنما ایمیل مارکتینگ

تحقیق کلمات کلیدی چگونه انجام می شود؟

، ,کلیدی ,کلمات ,  ,یک ,خواهید ,کلمات کلیدی ,است که ,خود را ,سفرهای دریایی ,باشد ، ,تحقیق کلمات کلیدی ,عبارات کلیدی مرتبط ,تحقیقات کلمات کلیدی ,استراتژی کلمات کلیدی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یادگیری و خلاقیت ذهنی yamaz تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تو شعر میخوانی... بلاگی برای فایل ها یزد دانلود jelveyubahari ایران تغذیه ، با ما بهترین باشید. نگماریوم اعتراضات اخیر و ضرورت جراحی اقتصاد ایران